Feb 8, 2011

Eilisiä hankintoja

Yöllä oli pikkasen tullut lunta... Aamulla kun lähin ulos niin totesin, ettei mitään noista kävelyteistä oltu aurattu... Onneks lumi ei ollu niin märkää, että mun rakkaussaappaat ois menny pilalle! Aion kyl iltapäiväkski laittaa ne, koska en haluis vielä alkaa käyttämään kumppareita. (Vaikka mulla onkin maailman hienoimmat kumpparit.)

Nautiskelen nyt lounaaksi eilistä quesadillaa, ja on kyllä vieläkin älyhyvää... Koeajan samalla toisia uusista laseista, noita pidempiä. Käytiin eilen Iittalan Outletissa lähellä Ikeaa, ja ihastuin siellä savun värisiin juomalaseihin. Tiedän kuiteski kokemuksesta, ettei mun kannata ostaa hirveen kalliita laseja, koska niitä menee rikki... Löysin sitten Ikeasta tuollaiset ruskeanharmaat ja ne olikin sopivasti 1,95€/kpl. Ostin heti kuusi! :)

Samaten tollasia korkeita pirtelölaseja oon ettiny jonkin aikaa ja tuolta löysin ne halvalla. :) Niin hassulta kun se kuulostaakin, tää oli mun eka lasi-investointi! Oon kolmen vuoden aikana ostanu tasan yhden tusinan tusinalaatusia (heh) laseja, jotka makso huimat 1,95€/6kpl. Nyt niistä vihdoin pääsee eroon. Lisänä on ollu varmaan 20 McDonaldsin kylkiäislasia, niitä tölkin mallisia ja viimekesän korkeita. Ne on kyl ihanan värisiä, et niistä en luovu.

Noi pikkulasit oli viel kaiken lisäksi käsinpuhallettuja! :O Kaikki on vähän erinäkösiä, hieman vinoja jne. I like!

Ostin eilen kans keittiön piristykseks tulppaaneja. Oih, ne on niin kauniita! :)

(Tuossa muuten on se Bilteman halpa kynttilä, josta puhuin jossain vaiheessa. 3,95€ :D)

Ihanaa talvipäivää teille kaikille!

No comments:

Post a Comment